close

5.2 更新

MV出來啦!!!不知不覺就等了半個月,現在我已經完全接受這首歌了!

餐廳、電梯、浴室、床,幹得好啊

另外,他真的很薄片~

4.10

噢嗚噢嗚  喜德終於推出新歌啦! 這次是跟G-Eazy合作,在串流平台及Capital FM等商業電台可以聽到囉。第一次聽感覺還好,第二次聽有比較熟悉旋律了,第三次聽覺得如果沒有那段rap將是多麼單調的歌啊XDD

喜德擔任Little Mix(我都稱小混種XDD,但毫無惡意!!我是她們的忠實聽眾吶)的Get Weird巡迴演唱的嘉賓,演唱Acoustic版本,好像也沒那麼單調吼?

看來又是一首現場比錄音室好聽的歌

5月13日正式發行,希望可以延續Over & Over Again的氣勢 (是說那首好聽炸可惜沒有紅,更詭異的是還登上舞曲榜。昨天才發現原來有remix版本,聽了覺得不ok)

看完歌詞覺得他終於轉大人了

請原諒我常常翻譯這種色色的歌曲

同時我改變了排版方式,希望大家順眼囉!




Something happened babe/我有個地方不太對勁,寶貝

Only you can make it right/只有妳可以解決這種狀況

Clear my heavy mind with your tricks/用妳的方式滿足我無限的遐想

Got that magic baby/享受這場魔術吧,寶貝

Everything I fear/我所有害怕的東西

Slowly disappears as we kiss/都因為唇齒交融而悄悄退散

 


Baby I want you close, want you close, give me your love/寶貝啊,我要妳抱得更緊,直到以身相許

Baby I want some more, I want some more, can't get enough/寶貝啊,我還想要更多,妳令人欲罷不能

Baby wanna feel your touch, wanna feel your touch, just give it up/寶貝啊,我渴望妳的撫慰,放棄僅有的矜持吧

Going on and on, on and on/不要停下來

 


Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/別離我而去啊,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-h
Please stay with me tonight/今夜我需要妳的依偎

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/快點回頭吧,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know you're down to give it up/我知道妳已放棄抵抗了

 


Are you happy babe?/快樂嗎,寶貝?

I can make it Valentine's/我可以讓妳天天過情人節

Every single night, dim the lights/每個褪去燈火的良宵

I'm ecstatic babe/都令我興奮不已啊,寶貝

You got me on a high/妳給我飄飄欲仙的享受

Join me in the sky paradise, yeah, yeah/我也會帶妳見識天上人間的模樣

 


Baby I want you close, want you close, give me your love/寶貝啊,我要妳抱得更緊,直到以身相許

Baby I want some more, I want some more, can't get enough/寶貝啊,我還想要更多,妳令人欲罷不能

Baby wanna feel your touch, wanna feel your touch, just give it up/寶貝啊,我渴望妳的撫慰,放棄僅有的矜持吧

Going on and on, on and on/不要停下來

 

 

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/別離我而去啊,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-h
Please stay with me tonight/今夜我需要妳的依偎

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/快點回頭吧,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know you're down to give it up/我知道妳已放棄抵抗了

 


Had a show in Sydney in front of Aussies right?/在雪梨的一群澳洲佬面前表演完後

And a show in London on the longest flight/搭上漫長的航線飛回倫敦

Well it's been too long and you're always right/再久的等待我都願意

Just tryna see you after a hard days night/就是為了在忙碌工作後的夜晚與妳相見

Listen, it's between us, our secret, don't tell/聽著,這是我們的秘密,別洩露了風聲

It's Beatles Mania when I leave the hotel/我一走出旅館,大家看到我就像看到披頭四一樣失去理智

We don't want tabloids, cats have no chill/可別讓八卦報章聽到,那些粉絲們不可能放過妳的

Tryna be with you alone and we can go 'til/在四下無人的空間,與妳纏綿

The clock hits morning, it's a sure thing/直到早晨的鬧鐘劃破天際

We snuck out without paparazzi swarming/我們就可以偷偷摸摸地跑出去,避開狗仔的追擊

I'm tryna show you you're the most important/我會讓妳明白妳是我最重要的人

In town one night, ain't tryna be too forward/逃到人煙罕至的小鎮過夜,但我們仍無法待太久

But we got one chance and I can't wait 'til/偏偏我倆如此心靈契合,我無法忍受孤寂到

The next time I see you, so you should stay 'til/下一次與妳重逢的機會,所以我要妳與我同行

The next city disappear/直到下一座城市也容不下兩人的世界

But only if I need you here/而就算那樣,我還是要妳在身邊

I'm saying.../不計後果的

 

 

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/別離我而去啊,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-h
Please stay with me tonight/今夜我需要妳的依偎

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Don't leave me girl/快點回頭吧,女孩

Woo-oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know you're down to give it up/我知道妳已放棄抵抗了

 


Don't leave, hey/別走啊
Please stay with me tonight/今夜我需要妳的依偎
Don't leave me baby/別離我而去啊,寶貝
Oh, you know you got to give it up/妳清楚妳很樂意為我放棄矜持的

Haha


中文翻譯歡迎轉載,記得註明出處「大虎士革」,也請多多指教喔

arrow
arrow

    大虎士革 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()