我最近一個月來都在聽這首歌

超愛

 

可是RAP那邊頗難翻啊

翻了好幾天,都覺得卡卡的

直到剛才在YT看到網友留言:haha lyrics are dirty ;)

瞬間我什麼都懂了!!!!!!!!!!!!!!!!

瓶頸點立馬消除!!!!

簡單來說是一首男女互相調情說自己不是省油燈泡的歌曲

真的沒有想過歌詞這麼不堪入目啊啊啊


I like crashing waves/我喜歡看著海浪一波波地崩塌
But I want to see them at first light/又期待曙光與短命的浪花邂逅
After a long night/在那漫漫長夜結束之後
And see the sky take shape/然後看著天色漸亮
But I want to see the stars burn/同時又渴望享受璀璨的星空
After I've had my turn/當主導權來到我的手上後,就能為所欲為


And ooh, ooh
You're working so hard/你挺勤奮的嘛
You played your card/功夫真是了得
So what's the payoff?/那你的酬勞又該怎麼算呢?
And ooh, ooh
Big talk is cheap/大話誰都會說
You gotta go deeper than deep/你得來點有深度的東西
To get me off/讓我心服口服

 

If you're picking up my call/如果你接到我的來電
Come and tell your boss you know that I'm in control/就告訴老娘你明白你的頭子是誰
I'm in control/你的頭子是我啊
Don't you know I want it all?/難道你不明白我想要的是一切嗎?
Put your hands against the wall/舉起手來臣服吧
I'm in control, I'm in control
I'm in control/因為我在愛情遊戲裡占了上風

 

She tell me she in control of me love/她說她握有愛情的主導權
Gyal get fucked up when me turn on up/竟然在興致勃勃時讓我軟了下來
Boy, now she guh start whine up/兄弟,她又開始無理取鬧了
Love how she smile when we run, tied up/愛死她在床上的狡猾的笑容,趕快把這美麗的景象留下來
Baby full o' action like Twilight/精力充沛的妳跟暮光之城裡的吸血鬼沒啥兩樣
Ah, yuh not dead like nine night gyal/大戰九天九夜都不會累
Bubble like champagne or Sprite, gyal/就跟香檳或雪碧一樣酥麻刺激
All night, me a give ya love/在夜幕低垂的時候,我要給妳滿滿的愛


And ooh, ooh
You're working so hard/你挺勤奮的嘛
You played your card/功夫真是了得
So what's the payoff?/那你的酬勞又該怎麼算呢?
And ooh, ooh
Big talk is cheap/大話誰都會說
You gotta go deeper than deep/你得來點有深度的東西
To get me off/讓我心服口服

 

If you're picking up my call/如果你接到我的來電
Come and tell your boss you know that I'm in control/就告訴老娘你明白你的頭子是誰
I'm in control/你的頭子是我啊
Don't you know I want it all?/難道你不明白我想要的是一切嗎?
Put your hands against the wall/舉起手來臣服吧
I'm in control, I'm in control
I'm in control/因為我在愛情遊戲裡占了上風

(All night, me a give you love
Control of me love)/(我要給你滿滿的愛,同時奪回控制權)

 

Hey gal
Make sure yuh in control of the boss/好好確定一下妳控制的住妳的「頭子」嗎?
Cause tonight me a take off your shorts/因為今晚我要把妳的短褲脫下來
And me feel up the fat pum pum inna yuh drawers/我感覺到妳內褲底下的暗潮洶湧
Whole night, me a watch ya inna the dance/我要看著妳撩人的舞姿一整夜
Oh God, me a pray for your legs like a fast/喔天啊,修長的美腿真讓人欲罷不能
Gyal, yuh no favor, nuh Halloween mask/妳嘴巴說不要,身體卻很誠實
See ya in control, but me a the real boss, gyal /妳說要聽老娘的話,但老子才是國王呀
(I'm in control)

 

If you're picking up my call/如果你接到我的來電
Come and tell your boss you know that/就告訴老娘你明白了
(Cause she in control of me love)/(因為她在這場愛的遊戲佔了上風)
I'm in control/你的頭子是我啊
Don't you know I want it all?/難道你不明白我想要的是一切嗎?
Put your hands against the wall/舉起手來臣服吧
(Cause she in control of me love)/(因為她在這場愛的遊戲佔了上風)
I'm in control/聽老娘的話呀


轉載註明出處「大虎士革」即可,歡迎底下留言討論或提出指教哟!

註1:You played your card有「幹得好」的意思。

arrow
arrow

    大虎士革 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()